למה העסק שלך זקוק לאתר ?

בתקופה זו רוב המסחר מתנהל באינטרנט, אם בצורה ישירה בביצוע רכישות בחנויות מקוונות, ובין בצורה עקיפה – אתרי תדמית, דפי נחיתה ואתרי תוכן, החושפים את הגולשים למוצרי / שרותי העסק מעוררים את סקרנותם ומניעים אותם ליצירת קשר.

להלן מספר יתרונות לאתר מקצועי עבור בעל עסק:

#1 האתר שלך פעיל 7 / 24 – מאפשר חשיפה של העסק גם מעבר לשעות הפעילות.

#2 לקוחות חדשים – היום רבים פונים לרשת כדי לחפש פתרון לבעיה / שרות / מוצר. אתר מאפשר לך חשיפה ללקוחות פוטנציאליים שלא נמצאים ברדיוס הקרוב לעסק או שפשוט לא הכירו אותו עד היום.

#3 מכירות והזמנות 7 / 24 – העסק שלך עובד 365 ימים בשנה 24 שעות ביממה. מאפשר לך למכור מוצרים ולאסוף “לידים” מלקוחות מתעניינים באמצעות טופס “צור קשר” בכל זמן.

#4 עסק חייב אתר! – משדר אמינות וחוסן, הגולשים מייחסים לעסק בעל אתר מקצועי ומתוחזק, אמינות, יציבות, חדשנות ומקצועיות.

#5 רשימת תפוצה – אתר מאפשר לך ליצור רשימת תפוצה שבאמצעותה תוכל לעדכן לקוחות במבצעים, חידושים, לאחל חג שמח, כל הדברים שבונים מערכת יחסים טובה ומקרבת. וכמובן להראות שהעסק פעיל חדשני ודינמי.

#6 סטטיסטיקה – בעזרת כלים פשוטים ניתן לנתח, לשנות ולמטב תכנים בהתאם להתנהגות הגולשים באתר.

#7 חסכון בעלויות – אתר מקצועי ומתוחזק, במיוחד בעידן הקורונה, יאפשר לך חסכון רב בעלויות של אחזקת חנות, תשלום שכירות, מיסים …

אז לסיכום, כמובן שכל עסק זקוק לאתר אינטרנט לאור כל היתרונות שציינתי, לא חייב להיות עסק גדול, בינוני או בכלל להחזיק חנות פיזית כדי ליהנות מהיתרונות. גם עסקים של עובד אחד מהבית יכולים להצליח.

אשמח לייעץ לך אישית לכוון ולבנות עבורך אתר בהתאמה אישית .

מלא/י פרטים בטופס “צור קשר” ואחזור אליך בהקדם כדי להתחיל את התהליך שבסופו אתר אינטרנט שלך!